maandag 9 februari 2015

Strato

Begin dit jaar hoorde ik ergens reclame van Strato, een hosting provider, en voor de grap keek ik of edoderoo.nl nog vrij was.

Toen bleek dat het vastleggen van die naam me maar zesendertig cent zou kosten voor het eerste jaar (en 4.80 euro voor volgende jaren).

Leuk om eens te proberen dus, en vastgelegd en die paar centen overgemaakt.

Een week later geprobeerd om mijn email in te stellen, maar dat ging niet zonder slag of stoot, dus even laten liggen. Vorige week toch weer eens gekeken, en het zo opgezet dat mijn mail op mijn eigen domein bij mijn gmail wordt gevoegd. Een klein puzzeltje, maar als je eenmaal weet hoe het moet is het eigenlijk heel simpel. Met filters in GMail kan ik nu eventueel de mail weer uitsplitsen, hoewel dat vaak ook al vanaf de afzender kan natuurlijk.

Sinds gisteren ook een forward op de URL gezet, zodat deze bij dit blog uit komt. De standaard pagina van Strato is toch niet waar je je mee wilt identificeren ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten